Wednesday, December 7

my laling

ASSALAMUALAIKUM DAN SALAM SEJAHTERA! :D

kay guys, first of all JAWAB SALAM AKU DULU. haaa.. baru aku boleh bercerita. okeh, tajuk nya hari ni MY LALING *bukanmykeling* yg pasti laling aku ni bukan la boyfie aku. tp BFF aku. nama dia IFFAH ANURA.  i started to know her since we in standard four, at that time even we're in the same class but we not close as we're close in standard six. *jangantanyapasaipatakrapatimetukontroversikot* and that year was the true beginning of our r/s. and we're still be a friend untill now and i hope so on. tipu la klau aku cakap kami tk pernah gaduh. lipas pun pernah gaduh, takkn kami dak kut kn. tp disebabkn aku yg sabaq ni, aku tahan je perangai dia *shesnotbadbutspoiled* tp kdg2 punca kami bercakaran sbb aku jugk. haha. tp 1 ja prngai dia mmbuatkn aku smpai nk bwa dia p jmpa pakar psiketeri. iaitu dia ni KUAT MERAJUK tp seng ja nk pujuk dia. hanya perlu : biaq ja dia gn mrajuk dia tuh. pujuk diri sndri. hahaha. tp iffah la kwn susah seng aku. 
kawan tmpt aku pnjm barang *barangdalamtakpernahlagi*. 
kawan tempat aku mengadu bila aku ada mslh dgn family. 
kawan aku lepas marah. *tapiakuyangkenabalik*
kawan tolg aku buad blog *dantolongmarahakujugak*
kawan aku p pasa mlm..
dan lain2 lagi.
aku ckp serius ahh, tanpa dia aku rasa LUMPUH SEPARUH BADAN. macam tuh la betapa aku sayang kat dia. aku mmg tk boleh tengok dia disakiti. setakat ni aku tkdk nk simpan rhsia dgn dia lg la. *diakutaktaula* ni aku nk habaq kepada haters2 dia, hmpa semua beware noohh. tp prmpuan ni tkdk musuh aku rasa. mna taknya, ayat dia >aku malaih ah nk gaduh2 ni fyna< bila org cri psl. mmg taq ahh dgn aku, klau org cari pasal, SILAKAN.
okeyy tuh ja la aku nk  kongsi dgn hmpa harini sebelum tuh silalah jenguk  gmbr aku dgn dia nih :
*akumemangpendek*






               
tambahan ja ni pun : tengah dok happy2 edit sana sini baru perasan yg aku dh HILANG SHOUTBOX. hahaha, yg lg bodohnya aku tktw mna nk dptkn dia balik yg comel lote tuh spt dahulu. hmm. help me!!