Tuesday, September 27

E X A M


Dengan ini Suruhanjaya IMK Family menjatuhkan hukuman kepada NUR AFFINA. Hukuman yg bakal pesalah terima ialah dilarang membuka lappynya sehingga tarikh yg ditetapkan iaitu pada 24 oktober. (whattheheck!) Tetapi pesalah bernasib baik kerana diikat jamin, dia boleh membuka lappy (yeeaay!) hanya 30MINIT (phft!). Undang2 ini sah dibawah akta 1710 PEPERIKSAAN AKHIR TAHUN. Sekiranya pesalah melanggar syarat2 ikat jamin, dia boleh dijatuhkan hukuman DIBEBEL atau DIRAMPAS LAPPYNYA atau KEDUA2NYA SEKALI. (tudiaaa) undang2 berkuatkuasa mulai HARI INI!


hah!
suda baca? itu lah yg aku kena hadap.,
asai nk exam ja msti ada bnda ceni,
aku mengadap lappy pun aku study what, :(
tapa la arhn family. kna ikut..
budak pintar tak mlawan ckp parents dia kan??
tapppiii, 
yg tk besnya,
how im gonna to divide this 30 min to fb, tweet and this new thing my blog. :/
lepas fikir dlm jamban tadi
aku dh decide
i'll use my 3o min to my blog. :)
jd klau nmpk nama FYNA IMK timbul di chatbox,
jgnlah gtai tgn nk chat kerana nescaya saya tidak akan balas. :)
oke lah,
akhir kata, ada komen? jerit ja kt budak kecik atas tu hah. :)